مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-28پزشكي

تست پی سی آر منفی رد کننده ابتلا به کرونا نیست


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و متخصص طب کار گفت: تست پی سی آر منفی رد کننده ابتلا به کووید 19 نیست و افرادی با علایم مشکووک کووید که تست شان منفی است، - جی پلاس ، دکتر هادی اسحاقی با اشاره به ابتلای شماری از نیروهای یک شرکت صنعتی بزرگ هرمزگان به کووید 19، اظهار داشت: در بعضی از این افراد تست کووید منفی بود، اما همه آنها علایم مشترکی در خصوص ابتلا به کرونا داشتند.

ایرنا نوشت؛ وی ادامه داد: برخی از این افراد پس از منفی بودن تست پی سی آر، در محل کار حاضر شدند، اما پس از چند روز با از دست دادن حس چشایی و بویایی ، مجدد به پزشک متخصص عفونی مراجعه و ابتلای آنها به کووید از نظر بالینی تایید و قرنطینه شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمام افراد مبتلا با توجه به تزریق هر دو دز واکسن کرونا، علایم به نسبت سبکی از این بیماری داشتند و نیاز به بستری شدن آنها در بیمارستان نبود ، اما برای پیشگیری از ابتلای سایر افراد و چرخش ویروس در جامعه، حتما باید قرنطینه می شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال لانه گزینی ویروس کرونا در گلو و بینی به دلیل تغییر جهش ویروس کرونا تغییر کرده، پاسخ منفی تست های کرونا نیز افرایش یافته و از همین رو از شهروندان تقاضا داریم در صورت داشتن علائم کرونا حتی با تست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست پی سی آر منفی رد کننده ابتلا به کرونا نیست

تست پی سی آر منفی رد کننده ابتلا به کرونا نیست