مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-28سياسي

ادامه تجمع ایثارگران مقابل بنیاد شهید/ معوقات 650 میلیارد تومان است


دفتر مرکزی بنیاد شهید از روز گذشته، شاهد تجمع جمعی از ایثارگران مشمول ماده 38 (جانبازان و آزادگانی که در هیچ یک نهادی استخدام نشده اند و از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند) است که خواستار پرداخت معوقاتشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، گروهی از جانبازان و ایثارگران مشمول ماده 38 قانون جامع ایثارگری در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات و مطالباتشان از صبح روز گذشته (شنبه 6 آذرماه) در مقابل ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند.

پاکدل: معوقات بنیاد شهید 650 میلیارد تومان است در این زمینه محمود پاکدل معاون اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شناسایی 45 هزار و 500 نفر مشمول قانون 38 بیان داشت: این افراد به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی شدند و احکام آنان از سال 1391 صادر، ابلاغ و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در سال 99 حدود هزار و 710 میلیارد تومان از معوقات این افراد در بودجه پیش بینی و پرداخت شده است، افزود: البته در سال جاری نیز هزار و 300 میلیارد تومان پیش بینی و تا شهریور این مبلغ به این عزیزان پرداخت شده است.

پاکدل با تأکید بر اینکه بار مالی این موضوع بیش از مبلغ پیش بینی شده در بودجه بوده است، تصریح کرد: ولی همچنان مبلغ دیگری باقی مانده که بار مالی آن حدود 650 میلیارد تومان است که پیگیر تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تجمع ایثارگران مقابل بنیاد شهید/ معوقات 650 میلیارد تومان است

ادامه تجمع ایثارگران مقابل بنیاد شهید/ معوقات 650 میلیارد تومان است