مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:552021-11-28سياسي

سد عنبری در دشتستان احداث می شود/ لزوم تکمیل پروژه های حوزه آب


فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های حوزه آب این شهرستان گفت: سد عنبری در دشتستان احداث می شود.

- ، فتح الله نوروزی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: آب یکی از مهمترین نیازهای مردم در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است و برای حل این مشکلات از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

وی خواستار تسریع اجرای پروژه اصلاح خطوط لوله آب شهر آب پخش شد و اضافه کرد: پروژه اصلاح خطوط آب شهر آب پخش از مطالبات بحق مردم خوب آب پخش بوده و انشاالله نقش مهمی در هدایت بهتر روان آب ها و همچنین بهبود وضعیت آبرسانی خواهد داشت.

فرماندار دشتستان از آغاز عملیات ساخت سد عنبری و مدرسه شهید رییسی نژاد شبانکاره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مدرسه روستای دهداران علیا بخش شبانکاره مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند و در آینده ای نه چندان دور تحویل مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه احداث ساختمان آتش نشانی دهداران سفلی بخش شبانکاره افزود: مسئولان محلی و میراث فرهنگی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای استفاده بهینه از ظرفیت قلعه شاه منصورخان شبانکاره اهتمام لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عنبری در دشتستان احداث می شود/ لزوم تکمیل پروژه های حوزه آب

سد عنبری در دشتستان احداث می شود/ لزوم تکمیل پروژه های حوزه آب