مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-28سياسي

نخبگان یزدی با نمایندگانشان در مجلس هم اندیشی کردند


نشست هم اندیشی نخبگان استان یزد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع «نقش جوانان نخبه در گام دوم انقلاب» در محل بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد نشست هم اندیشی نخبگان استان یزد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موضوع نقش جوانان نخبه در گام دوم انقلاب در محل بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

سیدمهدی کلانتر رییس بنیادنخبگان استان یزد در حاشیه ی این نشست در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به توانمندی همفکری نخبگان در جهت رفع مسائل مهم کشور و استان، به اهمیت رفع مشکلات این قشر در راستای ماندگاری آنها در داخل کشور تاکید کرد.

وی اظهار کرد: این نشست ها به صورت ماهانه با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و امیدواریم از این طریق بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات نخبگان موف عمل کنیم.

رییس بنیاد نخبگان استان از نمایندگان استان خواست ضمن حضور در دفاتر نخبگان، از نزدیک مسائل عمده این قشر را رصد کنند و در جهت برطرف کردن آنها کوشا باشند.

در اولین نشست هم اندیشی تخبگان استان با نمایندگان مجلس، سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی با استماع سخنان نخبگان، تاکید کرد: به جد پیگیر رفع این مشکلات از طریق رایزنی با وزرا و معاونین آنها خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان یزدی با نمایندگانشان در مجلس هم اندیشی کردند

نخبگان یزدی با نمایندگانشان در مجلس هم اندیشی کردند