مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-28سياسي

اقتدار دریایی کشور مرهون روحیه خودباوری و خودکفایی رزمندگان است


اقدام مقتدرانه نیروهای دریایی، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشند که نتیجه خودباوری و اعتماد به نفس رزمندگان انقلاب اسلامی است.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقدام مقتدرانه نیروهای دریایی، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشند که نتیجه خودباوری و اعتماد به نفس رزمندگان انقلاب اسلامی است.

به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در آستانه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار امیر دریادار دوم مجتبی محمدی، فرمانده هفتاد و پنجمین ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس و امیر سرتیپ آذریان، فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور که در حرم مطهر رضوی انجام شد، خودباوری و اعتمادبه نفس ملی را از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انسانی که اعتماد به نفس نداشته و ننگ ذلت و خواری را پذیرفته باشد، شکست را به راحتی می پذیرد، ازاین رو در آیات و روایت اسلامی بر حفظ عزت تأکید و بیان شده که مؤمن حق ندارد خود را ذلیل کند.

وی ادامه داد: حکمرانان ایران در دوران طاغوت در برابر مردم از موضع قدرت سخن می گفتند اما در برابر ارباب های خارجی شان در اوج ذلت و خواری، تسلیم فرمان آن ها بودند؛ همانند شرایط امروز حکام مرتجع منطقه که در برابر مستکبران حقیر و ضعیف هستند و بقایشان را در ارتباط با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار دریایی کشور مرهون روحیه خودباوری و خودکفایی رزمندگان است

اقتدار دریایی کشور مرهون روحیه خودباوری و خودکفایی رزمندگان است