مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-28سياسي

سینوفارمی ها می توانند نوع دز سوم واکسن را انتخاب کنند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه ظرفیت تزریق دز سوم واکسن تحت دز یادآور برای همه گروه های سنی آماده است، گفت: افرادی که 2 دز واکسن سینوفارم و برکت دریافت کردند می توانند نوع واکسن دز سوم را از میان واکسن های موجود انتخاب کنند.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با در استان، گفت: همه گروه های سنی شرایط تزریق واکسن یادآور یا همان دز سوم واکسن را دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک میلیون و 900 هزار البرزی واجد شرایط، حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده اند، اظهار کرد: تزریق دز سوم مستلزم گذشت زمان معین از دز دوم است؛ افرادی که واکسن سینوفارم و برکت دریافت کردند می توانند با گذشت یک الی سه ماه دز سوم واکسن را دریافت کنند.

به گفته بابایی بهترین زمان برای تزریق دز سوم واکسن، بین چهار تا شش ماه بعد از دز دوم است ولی متقاضیان اگر بخواهند می توانند یک ماه بعد از تزریق دز دوم نسبت به دریافت دز سوم اقدام کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تا کنون بیش از سه میلیون و 500 هزار دز واکسن در استان تزریق شده، ادامه داد: بعد از دز اول و دوم، تمام افراد بالای 18 سال می توانند نسبت به تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند و در این خصوص هیچ محدودیتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینوفارمی ها می توانند نوع دز سوم واکسن را انتخاب کنند

سینوفارمی ها می توانند نوع دز سوم واکسن را انتخاب کنند