مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-28پزشكي

استاندار فارس: راه اندازی شهرک سلامت از مهاجرت پزشکان جلوگیری می کند


استاندار فارس خواستار پیگیری راه اندازی شهرک سلامت در شیراز شد و گفت: ایجاد این مرکز، موجب توسعه ارتقاء توریسم درمانی، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت کادر درمان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نشست مجمع نمایندگان مردم فارس، با اشاره به طرح سطح بندی در حوزه خدمات درمانی شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خود را متعهد بداند که شهرستان های استان را در سطح درمانی خود حفظ کرده و خدمات مرتبط با سطح آن شهرستان ها ارائه شود همچنین نمایندگان هم متعهد شوند که به مجموعه سلامت در راستای خدمت رسانی مطلوب، کمک کنند.

وی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را طبیبی وفادار به مردم معرفی کرد که ماندگاری و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی او در دانشگاه علوم پزشکی، نشان دهنده اخلاق، تعهد و مسوولیت پذیریش در راستای کمک به مردم به ویژه مستضعفان جامعه است.

ایمانیه از نمایندگان مردم استان در را دریافت کرده اند او با بیان اینکه جلب رضایت خداوند متعال و مردم، اولویت مجموعه سلامت است، عنوان کرد: اغلب بیماری های واگیر با دریافت 75 تا 80 درصد واکسن از سوی مردم، ایمنی جامعه ایجاد می شود، اما با توجه به شدت و جهش های کروناویروس، این هشدار همچنان وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: راه اندازی شهرک سلامت از مهاجرت پزشکان جلوگیری می کند

استاندار فارس: راه اندازی شهرک سلامت از مهاجرت پزشکان جلوگیری می کند