مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-28سياسي

«نوری» وزیر آموزش و پرورش شد


جلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.

پیش از این رییس جمهوری، حسین باغ گلی و مسعود فیاضی را به عنوان گزینه های تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرده بود که آن ها نتوانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

- نوری: سرکردگان سند2030 جایی در نظام آموزش و پرورش نخواهند داشت یوسف نوری در جلسه رأی اعتمادش گفت: امیدوارم بتوانم در سایه رأی اعتماد شما، حافظی امین برای رییس جمهور و همیاری صدیق برای جامعه بزرگ فرهنگیان کشورم باشم.

آنچه در پیشگاه خداوند به نمایندگان اعلام خواهد کرد، برنامه بنده ذیل مرام نامه تربیتی دولت سیزدهم است که خود را متعهد به اجرا و پیگیری آن می دانم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: گام دوم انقلاب اسلامی، جهشی به سوی تمدن نوین اسلامی خواهد بود و آنچه این جهش را ممکن می سازد، پرورش نسلی تمدن ساز است.

نسلی که نظام جمهوری اسلامی ایران را به سر منزل مقصود خواهد رساند، اهداف مندرج در سند بنیادی تحول آموزش و پرورش، خصوصیات این نسل را ذکر کرده است.

نوری گفت: تا زمانی که نتوانیم نمونه عینیت یافته انسان تراز انقلاب اسلامی و الگوی محقق شده مکتب تربیتی امام خمینی (ره) را پیش روی نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم، هر سیاست آموزشی و هر برنامه تربیتی نامفهوم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوری» وزیر آموزش و پرورش شد

«نوری» وزیر آموزش و پرورش شد