مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-28اجتماعي

باران هرمزگان را فرا می گیرد


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی امروز خلیج فارس نسبتا مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با تاثیر یک موج بارشی، - در سطح استان به ویژه در نیمه ی شرقی و مناطق دریایی استان رگبار باران و رعد وبرق  پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان، افزود: طی ساعات صبحگاهی، در مناطق ساحلی و محدوده ی تنگه هرمز، مه رقیق خواهیم داشت و در طول روز پدیده ی مورد انتظار، غبار محلی خواهد بود.

وی بیان کرد: در جزایر غربی استان (کیش و لاوان) با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، دریا نسبتا مواج خواهد بود، بنابراین توصیه می شود، شناورهای سبک از ترددهای دریایی در این مناطق خودداری کنند.

سی سی پور با اشاره به اینکه طی امروز خلیج فارس نسبتا مواج خواهد بود، تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با تاثیر یک موج بارشی، در سطح استان به ویژه در نیمه ی شرقی و مناطق دریایی استان رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: احتمال تقویت سامانه ی بارشی در برخی نقاط شرقی استان از جمله جاسک وجود دارد، بنابراین توصیه می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران هرمزگان را فرا می گیرد

باران هرمزگان را فرا می گیرد