مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-28سياسي

موافقت کمیسیون آموزش با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات را درباره برنامه و صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد و گفت: - کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات را درباره برنامه و صلاحیت یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش بزرگترین و حساس ترین وزارتخانه است.

مدیریت نظام تعلیم و تربیت و مدیریت یک میلیون فرهنگی امری حساس است.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه نیاز امروز جامعه عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش است، اظهار داشت: مدیریت آموزش و پرورش باید لزوم تحول در این وزارتخانه را درک کرده و در راستای ارتقای وزارتخانه اقدام کند.

حاجی پور با اشاره به بررسی صلاحیت های وزیر پیشنهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات، گفت: استعلام مدارک تحصیلی وی شامل کاردانی علوم تربیتی، کارشناسی برنامه ریزی علوم تربیتی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون آموزش با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

موافقت کمیسیون آموزش با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش