مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-28سياسي

ضرورت وجود طرح مهاجرت معکوس در سند آمایش مازندران


برای احیای روستاهای مازندران باید طرح مهاجرت معکوس در سند دیده شود تا با کمک نخبگان جوان این مهم را عملیاتی کنیم - ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:برای احیای روستاهای مازندران باید طرح مهاجرت معکوس در سند دیده شود تا با کمک نخبگان جوان این مهم را عملیاتی کنیم سید محمود حسینی پور در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه پژوهش، ابزاری موثر برای اخذ بودجه در کشور است، خاطرنشان کرد: متاسفانه کمتر شاهد پژوهش هایی هستیم که به کار مدیریت و حوزه اجرایی بیاید و متناسب با نیازهای استان باشد.

استاندار مازندران ادامه داد: بسیاری از این تحقیقات و پژوهش ها فقط تبدیل به کتاب و اسناد شده است و بی آن که در روند پیشرفت کار در دستگاه های اجرایی کمک کند، در قفسه های مدیران خاک می خورد.

حسینی پور با بیان این که اولویت های استان مازندران در حوزه پژوهش باید مشخص و احصاء شود، گفت: درک این مهم که چه میزان از این پژوهش ها به کار استان در حوزه اجرایی آمده و در چه بخش هایی نیاز به کار پژوهشی جدی داریم، محتاج آسیب شناسی است.

نماینده عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که ترافیک از جمله مشکلات اساسی استان است که مردم مازندران و گردشگران از آن رنج می برند، تصریح کرد: باید با پژوهش های علمی و عملیاتی و تجهیز مکانیزه راه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود طرح مهاجرت معکوس در سند آمایش مازندران

ضرورت وجود طرح مهاجرت معکوس در سند آمایش مازندران