مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 05:052021-11-28سياسي

حوزه های علمیه خواهران نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه تاکنون سرمایه گذاری کمتری در حوزه های علمیه خواهران انجام شده نیاز به حمایت بیشتر دارند.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست مشترک با معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به اهمیت کار و نقش ویژه حوزه های علمیه در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن اظهار داشت: زیربنایی ترین و ماندگارترین کار فرهنگی در حوزه های علمیه صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت مضاعف سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان افزود: سرمایه گذاری سخت افزاری و نرم افزاری با توجه به نیاز حوزه های علمیه استان به ساختار و برنامه های آموزشی و تربیتی ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در گام بعدی باید به دنبال اجرای درست و ارتقا کیفیت برنامه ها باشیم که این مهم بر عهده مدیریت و اساتید برجسته و توانمند است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به اهداف و حصول نتیجه ادامه داد: سیستان وبلوچستان نمی تواند به الگوی طراحی شده برای کل کشور ملتزم باشد و لازم است برای این استان استثنائاتی قائل شده و در مواردی فراتر از سایر مناطق عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه خواهران نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند

حوزه های علمیه خواهران نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند