مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 02:552021-11-27سياسي

تأکید وزیر خارجه ازبکستان بر ترسیم نقشه راه همکاری ها با ایران


وزیر خارجه ازبکستان در دیدار با همتای ایرانی در حاشیه نشست سران اکو در عشق آباد بر لزوم ترسیم نقشه راه برای همکاری های فیمابین و ارتقای مناسبات دوجانبه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در حاشیه پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اقتصادی اکو با عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان دیدار کرد.

* آمادگی ایران برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور در آینده نزدیک  امیرعبداللهیان در این دیدار با مرور روابط جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، ضرورت گسترش مناسبات در مسیر منافع دو کشور را مورد تاکید قرار داد و  آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور در آینده نزدیک به اطلاع همتای خود رساند.

وی همچنین با تایید نظر وزیر خارجه ازبکستان در زمینه لزوم ترسیم نقشه راه برای همکاری های فیمابین، این اقدام را عاملی برای جهت دهی و شتاب بخشی به روابط دو کشور خواند.

  رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیدار روسای جمهور دو کشور در حاشیه پانزدهمین نشست سران در عشق آباد را نقطه عطفی در مسیر توسعه مناسبات و همکاری های فیمابین برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر خارجه ازبکستان بر ترسیم نقشه راه همکاری ها با ایران

تأکید وزیر خارجه ازبکستان بر ترسیم نقشه راه همکاری ها با ایران