مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 02:152021-11-27بين الملل

هشدار لهستان نسبت به تبدیل اختلافات بر سر پناهجویان به جنگ


نخست وزیر لهستان نسبت به تبدیل تنش ها بر سر پناهجویان به یک جنگ تمام عیار هشدار داد.

- به نقل از رویترز، ماتئوش موراویسکی ، نخست وزیر لهستان همزمان با ادامه بحران بر سر پناهجویان تاکید کرد که کشورش از کل اروپا در برابر حملات مهاجران محافظت می کند و این موضوع بسیار مهم است.

نخست وزیر لهستان که روز شنبه با یک روزنامه آلمانی گفتگو می کرد، همچنین گفت: روسیه تلاش می کند غرب را به شکلی واضح ناامن و بی ثبات کند و می خواهد نظرها را از سمت عملیات نظامی ممکن علیه اوکراین دور نگه دارد.

این مقام لهستانی در عین حال از سیاست های حمایت از پناهجویان توسط آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان به شدت انتقاد کرد و گفت: لهستان امروز از کل اروپا مقابل حملات مهاجران حفاظت می کند و در این شرایط کشیده شدن تنش ها در مرزهای مشترک با بلاروس به سمت جنگ بعید نیست.

پیش از این نیز، دادگاه قانون اساسی لهستان روز چهارشنبه در اعتراض به حکم دادگاه حقوق بشر اروپا اعلام کرد که بخشی از کنوانسیون اروپایی حقوق بشر با قانون اساسی لهستان ناسازگار است.

بر اساس این گزارش، سباستین کالتا معاون وزیر دادگستری با اشاره به حکمی که در اوایل سال جاری در مورد اصلاحات قضایی بحث برانگیز لهستان صادر شد، در توییتر خود نوشت: دادگاه قانون اساسی، حکم دادگاه حقوق بشر اروپا را که سیستم (قضایی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار لهستان نسبت به تبدیل اختلافات بر سر پناهجویان به جنگ

هشدار لهستان نسبت به تبدیل اختلافات بر سر پناهجویان به جنگ