مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 01:452021-11-27سياسي

عزیزی: باید از ظرفیت اکو برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مشترکات زیادی با کشورهای عضو اکو دارد، گفت که با استفاده از این اشترکات می توان به سمت حل مسائل منطقه ای و مشکلات اقتصادی حرکت کرد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مشترکات زیادی با کشورهای عضو اکو دارد، گفت که با استفاده از این اشترکات می توان به سمت حل مسائل منطقه ای و مشکلات اقتصادی حرکت کرد.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور ایران در اجلاس اکو گفت: یکی از فرصت های خوب منطقه ای برگزاری اجلاس ها است.

اجلاس های منطقه ای فرصت و ظرفیت های بسیار خوبی برای هماهنگی بین کشورهای منطقه و ایجاد رشد اقتصادی و ارتباط بین دولت ها فراهم می کند.

وی افزود: اگر نگاه جامع و عملگرایانه ای به موضوع سازمان های همکاری منطقه ای وجود داشته باشد می توان از این فرصت ها به خوبی استفاده کرد و کشورهای منطقه کنار هم فرصت های مشترکی را فراهم کرده تا با بهره گیری از فرصت ها و نیازهای مشترک در نهایت امنیت منطقه ای را فراهم کنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری اجلاس اکو در کشور ترکمنستان گفت: اجلاس اکو بعد از یک سال وقفه در کشور ترکمنستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: باید از ظرفیت اکو برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد

عزیزی: باید از ظرفیت اکو برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد