مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 01:152021-11-27ورزشي

تیم مجیدی بهتر از فکری؛ یحیی فراتر از انتقادها


فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی برخلاف انتقادها، تیم های بهتری نسبت به لیگ بیستم دارند و از نظر امتیازی هم موفق تر عمل کرده اند اما با توجه به عملکرد رقیبانی مانند سپاهان به نظر کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت شش هفته از لیگ برتر، صدر جدول لیگ برتر با حضور سپاهان، استقلال، پرسپولیس و گل گهر، چهار تیمی که بیش ترین هزینه را در این فصل انجام داده اند و همین طور آلومینیوم و پیکان مهره چینی شده است.

در پایان جدول مسابقات هم شگفتی خاصی رقم نخورده و مطابق انتظار، پدیده، صنعت نفت، هوادار و در نهایت نفت مسجد سلیمان حضور دارند که هر کدام فصل جاری را با مشکلاتی شروع کرده اند و احتمال می رود با همین روند، تا پایان فصل برای بقا بجنگند؛ مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد.

با توجه به نتایج و عملکرد تیم ها در شش هفته گذشته و مقایسه با وضعیت مشابه در لیگ بیستم، آلومینیوم اراک در بین هشت تیم نخست جدول، بیش ترین جهش را تجربه کرده و دو برابر فصل گذشته امتیاز کسب کرده است.

بعد از این تیم باید از سپاهان نام برد که مطابق اظهارات محرم نویدکیا، این تیم در تلاش برای جمع کردن امتیاز هفته های ابتدایی است و در مجموع 4 امتیاز بیش تر از وضعیت مشابه فصل گذشته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مجیدی بهتر از فکری؛ یحیی فراتر از انتقادها

تیم مجیدی بهتر از فکری؛ یحیی فراتر از انتقادها