مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 23:452021-11-27بين الملل

پیشتازی دو زن برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا


براساس نتایج یک نظرسنجی در آمریکا، «کامالا هریس»، معاون فعلی بایدن و میشل اوباما، همسر باراک اوباما از بیشترین میزان حمایت برای نامزدی در رقابت 2024 برخوردار هستند.

- براساس نتایج یک نظرسنجی در آمریکا، کامالا هریس ، معاون فعلی بایدن و میشل اوباما، همسر باراک اوباما از بیشترین میزان حمایت برای نامزدی در رقابت 2024 برخوردار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، موقعیت بایدن در آمریکا هرروز در حال تضعیف شدن است.

به تازگی نیز نتایج یک نظرسنجی نشان داده است که کامالا هریس ، معاون فعلی بایدن و میشل اوباما، همسر باراک اوباما از بیشترین میزان حمایت برای نامزدی در رقابت 2024 برخوردار هستند.

براساس این نتایج گفته شده است که کامالا هریس در میان نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری در سال 2024 پیشتاز است و 13 درصد از پاسخ دهندگان از او حمایت کرده اند، در حالی که میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رییس جمهوری اسبق آمریکا هم با 10 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، مابقی اسامی که نامشان به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات 2024 فهرست شد پنج درصد یا کمتر از آن رأی کسب کردند و اکثریت رای دهندگان شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند هنوز در خصوص اینکه در صورت عدم نامزدی مجدد بایدن برای ریاست جمهوری از چه کسی حمایت کنند، مطمئن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی دو زن برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا

پیشتازی دو زن برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا