مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:302021-11-27ورزشي

شکایت فدراسیون کشتی از صالحی امیری به IOC


فدراسیون کشتی ایران به انتصابات در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعتراض و اعلام کرد که IOC را در جریان این موضوع خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سایت فدراسیون کشتی نوشت: پس از برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز جهان در کشتی آزاد و محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان در کشتی فرنگی با رأی ورزشکاران واجد شرایط به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

بر این اساس 15 نماینده کمیسیون ورزشکاران با رأی ورزشکاران واجد شرایط و از طریق انتخابات به عضویت کمیسیون درآمدند و 5 نفر دیگر با انتصاب سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک عضو این کمیسیون شدند.

این در حالی است که جایگاه کشتی ایران در میادین المپیک، جهانی و بازی های آسیایی کاملا مشخص است و افتخارات این رشته ورزشی در چند ماه گذشته، بار ها باعث شادی دل مردم و پیام تبریک مسئولان ارشد نظام بویژه مقام معظم رهبری گشته است.

جامعه کشتی کشور نسبت به انتصابات رییس کمیته ملی المپیک اعتراض شدید خود را اعلام می دارد و باید با توجه به جایگاه کشتی کشور حداقل یک نماینده از قهرمانان کشتی در این انتصابات قرار داده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت فدراسیون کشتی از صالحی امیری به IOC

شکایت فدراسیون کشتی از صالحی امیری به IOC