مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:102021-11-27ورزشي

هیچ کدام از استخرهای خوزستان مجوز بازگشایی و فعالیت ندارند


رییس هیات شنا، واترپلو و شیرجه خوزستان با بیان این که هیچ کدام از استخرهای استان مجوز فعالیت و بازگشایی ندارند، گفت: متاسفانه به جز چند استخر که برای دریافت مجوز بازگشایی اقدام کرده اند، - ایسنا/خوزستان رییس هیات شنا، واترپلو و شیرجه خوزستان با بیان این که هیچ کدام از استخرهای استان مجوز فعالیت و بازگشایی ندارند، گفت: متاسفانه به جز چند استخر که برای دریافت مجوز بازگشایی اقدام کرده اند، مابقی استخرهای استان اقدامی نداشته اند.

بابک حسامیان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تقریبا از اواخر خردادماه که عهده دار کار شدم، تقویم فدراسیون را در استان پیش بردیم و حدود 120 ورزشکار واترپلو داریم و تمام مربیان این رشته نیز فعال شده اند.

ضمن این که برنامه های دورهمی برای واترپلو داریم و معتقدیم که این برنامه ها کمک می کند که تیم های واترپلو زیر 17 و 20 سال استان آماده باشند و نتایج خوب آن را مطمئنا در سال های آینده در رده سنی بزرگسالان می بینیم.

وی درباره فعالیت در رشته شنا نیز گفت: کمیته شنا را هم تشکیل دادیم اما کمی از آن ها گله مندم زیرا آن فعالیت مدنظر را هنوز انجام نداده اند و مطالبه ما این است که فعال تر شوند.

جلسه ای با این کمیته داشتیم اما هنوز آن فعالیت مدنظر ما را شروع نکرده اند و این گله ما نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از استخرهای خوزستان مجوز بازگشایی و فعالیت ندارند

هیچ کدام از استخرهای خوزستان مجوز بازگشایی و فعالیت ندارند