مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:052021-11-27اجتماعي

پژوهشی که ایده اش را رهبری داد/ تجربه نگاری در روزهایی که «نفس » می رفت


استرس و نگرانی همه را خانه نشین کرده بود، روزهایی که همه از خانه و قرنطینه استوری می گذاشتند، ما گان می پوشیدیم و برای جمع آوری جلوه ایثارگری کادر درمان و تجربه نگاری این دوران شهر به شهر می چرخیدیم تا خواسته رهبری را تحقق بخشیم.

- خبرگزاری فارس - همدان، فریده حسینی فرزام؛ روزهای سختی بود، استرس و نگرانی جان همه را به لب آورده بود، نه می شد از خانه بیرون رفت و نه می شد در خانه ماند، به همه چیز و همه کس باید شک می کردیم، به گمان اینکه مبادا او ناقل باشد و باعث شود ما و اطرافیانمان را هم آلوده کند.

رنگ شهرها قرمز و ترددها ممنوع بو و ادارات و مراکز آموزشی تعطیل، همه می خواستند در خانه بمانیم، کارهای اداری یا تعطیل یا تبدیل به دورکاری شده بود و کسب و کارها هم با رنگ بندی شهرها باز و بسته می شد.

کادر درمان خسته و ناتوان از مبارزه با این بیماری منحوس، روزهای طاقت فرسایی را داشتند، روزانه تعداد زیادی از هموطنان راهی بیمارستان می شدند تعدادی زیادی هم جان می باختند که همین باعث شد رهبر معظم انقلاب بارها در سخنانشان به ایثار این قشر زحمتکش اشاره کنند که این فرمایشات دلگرمی زیادی را برای آنها به همراه داشت.

رهبری بارها در سخنانی گهربار، امید را در دل های کادر درمان زنده کردند و در صحبت های خود فرمودند: ای کاش عده ای تجربیات مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشی که ایده اش را رهبری داد/ تجربه نگاری در روزهایی که «نفس » می رفت

پژوهشی که ایده اش را رهبری داد/ تجربه نگاری در روزهایی که «نفس » می رفت