مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 21:052021-11-27سياسي

دوران با هم بودن و تپق زدن های دوبله بهتر بود


شوکت حجت، مدیردوبلاژ و گوینده تلویزیون و رادیو می گوید: درست است که تک گویی گویندگان به خاطر شرایط کرونایی کار را برای مدیران دوبلاژ دشوار کرده است اما از منظری به نفع گویندگان شده و خیلی هم بد نیست.

- حجت در گفت وگویی با ایسنا درباره فعالیتش در حوزه دوبله و رادیو گفت: در مجموع مانند گذشته خیلی کار مدیریت دوبلاژ انجام نمی دهم و بیشتر گویندگی می کنم، چون واقعا دشوار شده است؛ به ویژه در این شرایط کرونایی که مدتی است گویندگان تک تک به اتاق ضبط می روند و واقعا کار مدیریت سخت تر شده است؛ ضمن اینکه ما بیش از 30 سال است کار کرده ایم، دیگر نوبت جوان ترهاست و آنها باید بیشتر کار کنند.

این دوبلور درباره اینکه آیا اوضاع دوبله نسبت به چند ماه گذشته بهتر شده است و گویندگان به تک گویی عادت کرده اند؟ خاطرنشان کرد: کمی گویندگان به این وضع عادت کرده اند.

از طرفی من شخصا احساس می کنم گاهی در برخی مسائل موهبت می شود، مثل همین تک گویی ها در دوران کرونا که به نظرم با وجودی که برای مدیردوبلاژها کار را دشوار کرده اما در عوض برای گویندگان خوب است؛ یعنی دیگر گویندگان مثل گذشته تمام وقت از صبح تا شب در اتاق ضبط حضور ندارند و می توانند در چند جا مشغول باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران با هم بودن و تپق زدن های دوبله بهتر بود

دوران با هم بودن و تپق زدن های دوبله بهتر بود