مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:452021-11-27سياسي

چای قندپهلو مهمان امام رضا (ع)/ فعالیت سومین چایخانه حضرتی+عکس و فیلم


سومین چایخانه حضرت رضا (ع) در باغ رضوان حرم مطهر رضوی احداث و به ارائه خدمت به زائران و مجاوران آستان قدس رضوی می پردازد.

-   مشارکت خیران و ناذران در تأمین هزینه های چایخانه فعالیت چایخانه های حرم مطهر امام رضا (ع) از همان ابتدا با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد، استقبال هم در صرف چای و هم در مشارکت در این امر زیبا و امروز بیشتر هزینه های چایخانه های متبرک رضوی توسط خیران و ناذران گرامی تأمین می شود.

تعطیلی چایخانه حضرتی با شیوع کرونا/ کار احداث دیگر چایخانه ها ادامه دارد اما با شیوع ویروس کرونا فعالیت چایخانه حضرت رضا (ع) به حالت تعلیق درآمد و این مکان تعطیل شد، البته موضوع احداث دیگر چایخانه ها همچنان در دستور کار بود اما تنها چایخانه فعال حرم تعطیل شد.

با کاهش موج کرونا و در ایام دهه کرامت در سال 1399 چایخانه حضرت رضا (ع) کار خود را مجدداً آغاز کرد، اما در ادامه و با شیوع موج جدید یک بار دیگر این مکان تعطیل شد.

با این حال همان طور که مطرح شد کار احداث دو چایخانه دیگر در صحن های کوثر و باغ رضوان ادامه یافت و سال گذشته دومین چایخانه متبرک حرم رضوی در صحن غدیر حرم رضوی افتتاح شد و سومین چایخانه هم اخیراً در باغ رضوان حرم رضوی احداث و افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای قندپهلو مهمان امام رضا (ع)/ فعالیت سومین چایخانه حضرتی+عکس و فیلم

چای قندپهلو مهمان امام رضا (ع)/ فعالیت سومین چایخانه حضرتی+عکس و فیلم