مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 20:202021-11-27بين الملل

قصدی برای حمله به دیگر کشورها نداریم


سفیر روسیه در آمریکا هر گونه ادعا درباره قصد روسیه برای حمله به دیگر کشورها را رد کرد و گفت: این ادعاها با هدف توجیه شکست های رییس جمهور اوکراین صورت می گیرد.

- به نقل از رویترز، آناتولی آنتونوف ، سفیر روسیه در آمریکا هر گونه ادعا درباره قصد روسیه برای حمله به دیگر کشورها را رد کرده و گفته است: همه ادعاها درباره تهدید ادعایی روسیه علیه اوکراین از سوی آمریکا و با هدف توجیه شکست های ولودمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین ساخته و پرداخته می شود.

آنتونوف با تاکید بر اینکه مسکو همیشه از آمریکا خواسته است تا درباره چگونگی کمک به استقرار صلح در شرق اوکراین توضیح دهد، افزود:، آمریکا فقط به توسعه مجموعه تجهیزات نظامی و تسلیحاتی برای ارتش اوکراین می پردازد و اگرچه واشنگتن تاکید می کند که فقط تجهیزات دفاعی به اوکراین صادر می کند، علاوه بر این واشنگتن پرتاب کننده های موشک ضد زره جاولین را هم برای اوکراین فرستاده است.

چندی پیش اوکراین ادعا کرد که مسکو نیروهای نظامی و تجهیزات رزمی خود را در مرز با اوکراین مستقر کرده است؛ ادعایی که کرملین آن را به شدت رد کرد، هرچند تنش های لفظی میان رییس جمهور مورد حمایت غرب در اوکراین و روسیه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصدی برای حمله به دیگر کشورها نداریم

قصدی برای حمله به دیگر کشورها نداریم