مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-27سياسي

طرح شهرستان شدن قلعه رییسی به وزارت کشور ارسال شد


طرح شهرستانی شدن قلعه رییسی به وزارت کشور ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان کهگیلویه و مسئول شوراها فرمانداری کهگیلویه و مسئولان محلی بخش چاروسا مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر قلعه رییسی برگزار شد.

بعد از انتخاب شهردار جدید شهر قلعه رییسی از سوی شوراهای اسلامی شهر و معرفی شهردار سرپرست برای شهرداری در مدت کوتاه بالاخره استاندار حکم شهردار جدید را صادر و با حواشی که در روزهای گذشته در پی داشت مراسم تودیع و معارفه برگزار و کار شهردار جدید به صورت رسمی شروع شد.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه گفت: بیش از 330 هزار شهید برای آبادانی ایران و دفاع از آرمان های تقدیم کردیم و اگر کاری انجام می دهیم وظیفه است امروز وظیفه ماست که قدردان آنان باشیم و در راستای حفظ آرمان های آنان و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

کریمی نژاد افزود: مطالبه گری مردم نباید ملتسمانه باشد باید مبتنی بر واقعیت باشد نباید به مدیران گفت، عنایت کنید، مساعدت کنید، لطف کنید این حق مردم نیست فرماندار برای آن فرماندار شد که کار کند و این وظیفه است یا هر مسئول دیگری اگر نمی تواند کار کند رها کند باید مطالبه گری منصفانه بر اساس واقعیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهرستان شدن قلعه رییسی به وزارت کشور ارسال شد

طرح شهرستان شدن قلعه رییسی به وزارت کشور ارسال شد