مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:452021-11-27سياسي

چهارشنبه، نشست مشترک مجلس و دولت


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت روز مجلس، از برگزاری نشست های جداگانه اعضای هیات دولت و اعضای شورای عالی قضایی با نمایندگان در صحن مجلس و نشست خبری رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نظام الدین موسوی با اشاره به 10 آذر، سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، گفت: به مناسبت این روز در هفته پیش رو برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده تا مردم با دستاوردهای مهم مجلس یازدهم آشنا شوند.

او افزود: در همین زمینه روز یکشنبه 7 آذر، رییس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی کشور در صحن مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی را با نمایندگان برگزار خواهند کرد که می تواند به همگرایی بیشتر دو قوه بینجامد.

موسوی اضافه کرد: همچنین اعضای هیات دولت نیز به اتفاق رییس جمهوری روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس حضور می یابند تا نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی مسائل مختلف و همگرایی دو قوه مجریه و مقننه در موضوعات مختلف برگزار شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین با اشاره به همکاری صداوسیما با مجلس شورای اسلامی و تقدیر از رویکرد جدید این سازمان، از افزایش میزان پخش زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از شبکه خبر، خبر داد و گفت: در هفته پیش رو رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس در ویژه برنامه های زنده این شبکه که از محل بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه، نشست مشترک مجلس و دولت

چهارشنبه، نشست مشترک مجلس و دولت