مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:202021-11-27بين الملل

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محکوم و شرعا حرام است


اتحادیه جهانی علمای مسلمین با اعلام حرام بودن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد این اقدام بزرگترین خیانت به محوری ترین مسئله امت اسلامی است.

- به نقل از پایگاه خبری شمس نیوز، اتحادیه جهانی علمای مسلمین روز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد اقدام برخی کشورهای عربی به تشکیل ائتلاف با رژیم صهیونیستی و برداشتن گام های عملی همکاری با این رژیم، محکوم و شرعا حرام است.

در این بیانیه آمده است: اتحادیه جهانی علمای مسلمین تأکید می کند اقدام برخی کشورها مانند امارات و مغرب در تشکیل ائتلاف با رژیم صهیونیستی و برداشتن گام های عملی همکاری با این رژیم اشغالگر، اقدامی محکوم و شرعا حرام است و خیانت به حقوق ملت فلسطین به شمار می رود.

این اتحادیه در بیانیه خود بار دیگر بر حمایت همیشگی از مسجد الاقصی، قدس و فلسطین اشغالی و مخالفت با رژیم اشغالگر و عادی سازی روابط با این رژیم از سوی هر کشور یا گروهی تأکید کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ما پیشتر چندین بیانیه را در محکومیت عادی سازی روابط با اشغالگران قدس، مسجد الاقصی و فلسطین صادر و در این خصوص چندین کنفرانس و همایش را برگزار کرده ایم تا تأکید کنیم مسئله فلسطین در اولویت است و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، حرام و بزرگترین خیانت به محوری ترین مسئله امت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محکوم و شرعا حرام است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محکوم و شرعا حرام است