مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-27اقتصادي

بانک های عامل در اجرای طرح های مسکن استان بوشهر همکاری کنند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بانک های عامل همکاری بیشتری در اجرای طرح های مسکن استان بوشهر داشته باشند.

- ، علیرضا مقدم عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای طرح جهش مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن در 12 شهر استان بوشهر توسط بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: در حال حاضر 674 پروژه در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بوشهر را 58 درصد عنوان کرد و ادامه داد: توسعه طرح های مقاوم سازی مسکن در روستاها با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد: تلاش می شود که روستاییان استان بوشهر از خدمات بسیار مهم و ماندگار مسکن برخوردار شوند و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

مقدم همکاری بانک ها در اجرای طرح های مسکن را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: انتظار داریم بانک های عامل همکاری بیشتری در اجرای طرح های مسکن استان بوشهر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران عالی شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: تاکنون شش هزار و 700 نفر در این طرح برای عالی شهر ثبت نام کرده اند ولی فقط 100 نفر مدارک خود را ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های عامل در اجرای طرح های مسکن استان بوشهر همکاری کنند

بانک های عامل در اجرای طرح های مسکن استان بوشهر همکاری کنند