مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-27بين الملل

فاش شدن هدف لفاظی های صهیونیست ها علیه ایران


نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هرگز به تاسیسات هسته ای ایران حمله نخواهد کرد و هدف از این تهدیدها، ترساندن آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که این رژیم هرگز به تاسیسات هسته ای ایران حمله نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه معاریو ، اولمرت در ادامه سخنانش گفت که تمام آمادگی ها و اقداماتی که اسراییل مدعی است برای حمله ایران انجام می دهد با هدف ترساندن آمریکایی ها به جای ایجاد قابلیت هایی برای آسیب رساندن به برنامه هسته ای تهران است.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی اضاف کرد که از 10 سال پیش به این نتیجه رسیده که تخصیص بودجه و آماده سازی ارتش برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران، تنها هدر دادن میلیاردها دولار است.

اولمرت به شدت از سیاست کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت در قبال برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد و گفت که این سیاست ها به تقابل اسراییل با آمریکا منجر می شود.

وی همچنین از سخنان اخیر بنت درباره عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هرگونه توافق احتمالی میان ایران و قدرت های بزرگ ابراز نگرانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بنت در حال رقابت با بنیامین نتانیاهو در خصوص اظهارات بی پروایانه در خصوص برنامه هسته ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاش شدن هدف لفاظی های صهیونیست ها علیه ایران

فاش شدن هدف لفاظی های صهیونیست ها علیه ایران