مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-27اقتصادي

آلودگی هوا در تهران/ استاندار: در زمان حاضر نیاز به محدودیت در تهران نیست


استاندار تهران با تاکید براینکه برای پیشگیری از افزایش آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان اجازه نخواهیم داد که از سوخت مازوت در اطراف تهران استفاده شود، - آلودگی هوا در تهران/ استاندار: در زمان حاضر نیاز به محدودیت در تهران نیست استاندار تهران با تاکید براینکه برای پیشگیری از افزایش آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان اجازه نخواهیم داد که از سوخت مازوت در اطراف تهران استفاده شود، گفت:حتی به قیمت تعطیلی صنایع، اجازه مازوت سوزی را نداده و بین محیط زیست و صنعت به نفع محیط زیست تلاش خواهیم کرد.

استاندار تهران با تاکید براینکه برای پیشگیری از افزایش آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان اجازه نخواهیم داد که از سوخت مازوت در اطراف تهران استفاده شود، گفت:حتی به قیمت تعطیلی صنایع، اجازه مازوت سوزی را نداده و بین محیط زیست و صنعت به نفع محیط زیست تلاش خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محسن منصوری شامگاه شنبه در ششمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بود که محدودیت هایی را اعمال کنیم که با قرار گرفتن بر شرایط قابل قبول، در زمان حاضر نیاز به محدودیت نیست .

وی با بیان اینکه بارش بارندگی و وزش باد شاخص ها را به 80 تقلیل داده است ، گفت: با توجه به کاهش شاخص آلودگی هوا در تهران فعلا و تا زمانی که شرایط به همین شکل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در تهران/ استاندار: در زمان حاضر نیاز به محدودیت در تهران نیست

آلودگی هوا در تهران/ استاندار: در زمان حاضر نیاز به محدودیت در تهران نیست