مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 18:002021-11-27بين الملل

رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در کنفرانس حمایت از اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی گفت: - رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه خطر رژیم صهیونیستی همه منطقه را تهدید می کند، گفت: یکسره شدن تکلیف نزاع همه آزادگان با این رژیم زیاد طول نخواهد کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در کنفرانس حمایت از اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی گفت: آرمان فلسطین فقط متعلق به فلسطینی ها نیست بلکه مسئله اصلی همه ملت های عربی و آزادگان جهان است.

دشمن صهیونیستی دشمن ما و شما است و خطر این رژیم کل منطقه را تهدید می کند.

وی افزود: ما از سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر به مغرب و اعلام توافق امنیتی رباط و تل آویو متأسفیم چرا که مغرب در طول تاریخ در قلب مسئله فلسطین بوده است.

هنیه ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده برای قرار دادن حماس و حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی، نشان افتخار برای همه ما است.

رییس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: به اسرای خود می گوییم مسئله شما در رأس اولویت ها و توجهات مقاومت فلسطین قرار دارد و ما از مبارزه شما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می کند

رژیم صهیونیستی کل منطقه را تهدید می کند