مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:352021-11-27پزشكي

آغاز نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و شیرینی در کرمانشاه


مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و شیرینی در شهر کرمانشاه در آستانه شب یلدا خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن آذر ماه و نزدیک شدن به ایام شب یلدا طرح نظارت بر کارگاه های تولیدی و مغازه های عرضه کننده آجیل و شیرینی در شهر کرمانشاه آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس طرح نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کرمانشاه به سه قسمت تقسیم شده و هر قسمت توسط 2 تیم نظارتی سه نفره بر کارگاه های تولیدی و فروشگاه های عرضه کننده آجیل و شیرینی نظارت می کنند.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در طرح نظارتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نظارت ها بروی مواد اولیه، مواد فرآوری شده و انبارهای ذخیره سازی برای جلوگیری فساد و کپک و… تقویت می شود.

خدادادیان بیان کرد: برخی از کارگاه های تولیدی در سال گذشته از نمک های دباغی برای شور کردن آجیل استفاده می کردند که مصرف آن برای انسان مضر و سبب سرطان می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در خرید آجیل و شیرینی دقت کنند، خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه باید آجیل و شیرینی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و معتبر تهیه کنند و به علت قیمت ارزان از خرید محصولات غیر بهداشتی و بی کیفیت خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و شیرینی در کرمانشاه

آغاز نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و شیرینی در کرمانشاه