مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:452021-11-27سياسي

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد عشق آباد شد


رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس پانزدهم سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو در ترکمنستان دقایقی پیش با استقبال رییس جمهور ترکمنستان وارد عشق آباد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رییسی و هیئت عالی رتبه همراه، شنبه شب در بدو ورود به فرودگاه عشق آباد از سوی قربان قلی بردی محمداف رییس جمهور ترکنستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان، رؤسای جمهور دو کشور اعضای هیئت همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

رییس جمهور تا ساعتی دیگر قرار است با ایرانیان مقیم ترکمنستان دیدار کند.

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، یکشنبه هفتم آذر ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود و این کشور ریاست دوره ای اکو را عهده دار خواهد بود.

رییس جمهور در جریان این سفر، قرار است فردا (یکشنبه) با شرکت و سخنرانی در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، مواضع و پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران در زمینه تقویت مناسبات منطقه ای و بین المللی و افزایش سطح همکاری ها و تبادلات اقتصادی کشورهای عضو سازمان اکو را تشریح و تبیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد عشق آباد شد

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد عشق آباد شد