مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:402021-11-27سياسي

تیم مدیریتی وزارت سرنوشت ساز فاوا


درست است که سرعت عمل بیشتر در چیدمان تیم جدید مدیریتی دارای مزایای خاص خود بوده و احتمال رسیدن سریعتر به اهداف تعهد داده شده را بالا می برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، حسین اسلامی، رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در یادداشتی نوشت: تاکنون انتقادات کمابیش متعددی در خصوص تاخیر در تغییر مدیران کلیدی به صدای بخش خصوصی تعبیر می کنیم اما اهمیت کلیدی دارد.

شنیدن صدای صنف تاکنون از طرق مختلف به ویژه با برگزاری جلسات متعدد توسط مدیران ارشد وزارت خانه صورت گرفته و البته همچنان جای بهبود مستمر دارد.

برگزاری الکامپ بیست و ششم توسط نصر تهران در 27 تا 30 بهمن ماه، فرصت بی نظیری برای تعامل بین بخش خصوصی و مدیران ارشد وزارت خانه و فراتر از آن، هماهنگی بین بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری های نوظهور است.

از دیگر سوی نقطه بهبود دیگری که می توان به آن اشاره نمود، اطلاع رسانی شفاف و تعاملی و تقویت حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی وزارت خانه و شخص وزیر متخصص فاوا است که می تواند به تبیین نگاه های راهبردی و فعالیت های تیم جدید مدیریتی وزارت خانه کمک جدی نماید.

ما همچنان و بیش از پیش به دکتر زارع پور و تیم مدیریتی ایشان دل بسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مدیریتی وزارت سرنوشت ساز فاوا

تیم مدیریتی وزارت سرنوشت ساز فاوا