مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-27سياسي

اشرار و قمه کش ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده اند


اخیرا اشرار و قمه کش ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده اند و باید با آن ها برخورد جدی شود.

- ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: اخیرا اشرار و قمه کش ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده اند و باید با آن ها برخورد جدی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز شنبه 6 آذر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار داشت: اخیرا در شهر نهاوند چالش بزرگی به نام اشرار و قمه کش ها وجود دارد و توزیع کنندگان مواد مخدر و معاملات کثیف در این شهر به یک معضل تبدیل شده اند.

وی افزود: خواسته ما و مردم این شهرستان از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر عوامل، برخورد قاطع و جدی با این عوامل مخل آرامش جامعه است.

مغیثی بیان کرد: وجود این اراذل باعث شد که سرباز وظیفه نهاوند به دست این عوامل مزدور این گونه به شهادت برسد و خواسته ما این است.

امام جمعه نهاوند یادآوری کرد: شهادت فیض بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و امامان معصوم و بزرگان ما به عظمت شهادت پی برده اند.

وی در خاتمه تصریح کرد: به شهادت رسیدن این جوان یعنی عاقبت بخیری و تربیت خوب خانواده این شهید باعث شد که این جوان به این درجه نائل شود و همه ما باید قدر این گونه تربیت ها را بدانیم و دعا کنیم که عاقبتمان ختم به شهادت و ختم به خیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرار و قمه کش ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده اند

اشرار و قمه کش ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده اند