مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:552021-11-27سياسي

کنگره ملی شهدا استان قم در سال آینده برگزار می شود


دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: در سال های گذشته فقط 5 مجموعه به صورت جدی در کنار کنگره ملی شهدای استان بودند که مهم ترین و اصلی ترین آن ها مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با برگزاری کنگره های شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه در دوران سخت دولت قبل فقط 5 مجموعه به صورت جدی در کنار کنگره ملی شهدای استان بودند که مهم ترین و اصلی ترین آن ها مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر بود گفت: صداوسیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همکاری مطلوبی با ما داشتند اما پرچم دار اصلی شهرداری قم بود.

حاجی زاده تصریح کرد: در حوزه فرهنگی کاری غنی تر و تأثیرگذارتر از فرهنگ شهدا و سبک و سیره زندگی شهدا وجود ندارد؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار خالص فرهنگی است.

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ابراز داشت: برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان سه مرحله تبیین، تبلیغ و تهییج در نظر گرفته شده است؛ در مرحله تبیین تلاش بر این بوده تا با همفکری و هم اندیشی صاحبان ایده، بستر لازم برای برانگیختگی عموم مردم و تولید آثار فاخر فراهم شود.

وی با بیان اینکه سالانه افزون بر یک هزار یادواره شهدا در این استان برگزار می شود و باید به دنبال تأثیرگذاری این مراسم های آیینی باشیم، گفت: در حال تألیف و تدوین یک جلد کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدا استان قم در سال آینده برگزار می شود

کنگره ملی شهدا استان قم در سال آینده برگزار می شود