مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-27اجتماعي

تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می افتد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می افتد و اندیشه سازی و تولید فکر از وظایف سرگروه های درسی بوده و دستگاه تعلیم و تربیت به این تولید فکر و اندیشه سازی نیاز دارد.

- کامیار قهرمانی فرد در جمع معاونان و کارشناسان، سرگروه های آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی قطب اهر در این شهرستان، افزود: در دوران کرونا آموزش دچار مشکل زیادی شد که برای برون رفت از این مشکل نیازمند تلاش مضاعف همکاران در تمامی حوزه ها هستیم و در این راستا سرگروه ها و راهبران نقش عمده ای را به عهده دارند.

وی گفت: در راستای تعلیم و تربیت درست و واقعی به دانش آموزان ابتدایی نباید دانش آموزان را از همدیگر جدا، گروه بندی زرنگ و تنبل و دوران کودکی آن ها را خراب کرد.

وی افزود: تفاوت های فردی زیادی بین دانش آموزان از نظر یادگیری و … وجود دارد که توجه به این تفاوت ها از مهارت های معلمان است.

قهرمانی فرد در ادامه خواستار استفاده روش های نوین تربیتی به جای دیدگاه های سنتی در حوزه آموزش شد و گفت: در این راستا و برای حل مشکلات آموزشی در مدارس جریان مویرگی را در حوزه معاونت آموزش ابتدایی از ستاد تا کف مدرسه به راه انداخته ایم و گروه های اندیشه ورزی این امکان را فراهم کرده است که پیام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می افتد

تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می افتد