مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-27سياسي

ورود محموله لوازم خانگی کره ای به کیش تایید شد


گمرک ایران ورود محموله لوازم خانگی کره ای به جزیره کیش در روزهای اخیر را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد محموله لوازم خانگی کره ای وارد جزیره کیش شده است.

این در حالی است که در کنار ممنوعیت واردات لوازم خانگی از سال 1397 تا کنون، چندی پیش مقام معظم رهبری نسبت به واردات لوازم خانگی هشدار داده و آن را ممنوع اعلام کردند.

بر این اساس با اینکه امکان ورود از کانال برخی سهمیه ها مانند کولبری، ته لنجی و مرز نشینی و از طریق ثبت آماری برای واردات محدود وجود داشت، شورای عالی مناطق آزاد در مهرماه امسال به مناطق اعلام کرد که ثبت آماری و ورود لوازم خانگی با نشان تجاری ساخت کره جنوبی به محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ممنوع است ولی تاکید شد که کالاهایی که ثبت اموال آن از سازمان مناطق آزاد تا 24 مهر ماه یعنی قبل از این ابلاغیه به مناطق، صادر شده باشد از شمول این ممنوعیت مستثنی هستند.

اما ویدئو اخیر حاکی از ورود محموله لوازم خانگی کره ای در اوایل آذرماه بود این در حالی است که پیگیری این جریان از گمرک حاکی از تایید ورود محموله لوازم خانگی کره ای در سوم آذرماه بود.

به گفته معاون فنی گمرک ایران، این محموله در انبار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد و فعلا تا تعیین تکلیف تحویل صاحب کالا نشده است، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود محموله لوازم خانگی کره ای به کیش تایید شد

ورود محموله لوازم خانگی کره ای به کیش تایید شد