مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-27سياسي

استان خراسان رضوی الگویی برای کشور است


معاون گردشگری وزیر میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور گفت: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر را در خراسان رضوی آغاز کردم چون علاوه بر بحث معنویت به دلیل بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، علی اصغر شالبافیان در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 1401 با بیان این مطلب افزود: محدودیت های سفر طی دو سال گذشته موجب تقاضای انباشته سفر شده است و این تقاضا، تمایل به زیارت در نوروز 1401 را افزایش داده است.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور ادامه داد: با شیوع پاندمی کرونا،  اگر چه ستاد خدمات سفر در کشور تعطیل نشده بود، اما به واسطه کاهش حجم کار، فعالیت آن نیز کمتر شده بود و اکنون در شرایطی قرار خواهیم گرفت که سفرها از زمان قبل کرونا نیز بیشتر خواهد شد.

شالبافیان افزود: بخش گردشگری از منظر اقتصادی و زیرساختی از جمله نیروی انسانی به شدت آسیب دیده است که ارائه  تمهیدات زیرساختی به تلاشی مضاعف نیاز دارد.

  اسقبال خوبی را از سفر به ایران در پیش داریم وی تاکید کرد: تمهیداتی که باید اندیشیده شود فقط مربوط به حوزه زائران داخلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان خراسان رضوی الگویی برای کشور است

استان خراسان رضوی الگویی برای کشور است