مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:002021-11-27اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف 32 معدن راکد در استان گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف 32 معدن راکد در این استان، گفت: گیلان 26 معدن غیر فعال نیز دارد.

- ، فرهاد دلق پوش عصر شنبه در جلسه شورای معادن گیلان با اشاره به معادن فعال در این استان اظهار کرد: دو معدن فلزی، چهار معدن غیرفلزی و سه معدن سنگ تزیینی و 42 مورد معدن مصالح ساختمانی در گیلان فعال است.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه 26 معدن غیرفعال در گیلان وجود دارد، تصریح کرد: 32 معدن در گیلان راکد است که باید تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع تولید معادن فعال گیلان در سال 99، 4 میلیون و 549 هزار تن بوده است افزود: تولید 6 ماهه اول امسال نیز 2 میلیون و 716 هزار تن است.

دلق پوش با بیان اینکه 84 درصد معادن فعال گیلان برای مصالح ساختمانی است، بیان کرد: درخواست برای صدور پروانه اکتشاف فلزی یک مورد در تالش، غیرفلزی یک مورد، مصالح ساختمانی هم سه مورد داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به تعداد مجوزهای برداشت موقت، گفت: در سال گذشته 192 مورد مجوز موقت صادر شد و این میزان در هفت ماهه نخست امسال به 92 مورد رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری دو مزایده معادن در دو سال اخیر عنوان کرد: شش پروانه بهره برداری سال 99 به مزایده گذاشته شد که برنده نداشت و معدن زغال سنگ سنگر پس از سال ها عدم فعالیت بعد از برگزاری مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف 32 معدن راکد در استان گیلان

لزوم تعیین تکلیف 32 معدن راکد در استان گیلان