مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:452021-11-27اقتصادي

ضرورت نظارت جدی بر روند فعالیت مدارس برای جلوگیری از شیوع کرونا


معاون استاندار لرستان بر ضرورت نظارت جدی بر روند فعالیت مدارس این استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش واکسیناسیون در سطح کشور و اتفاقات خوبی که در این زمینه به وقوع پیوسته است، وضعیت رنگ بندی شهرها در کشور متغیر شده و در استان لرستان نیز به تبع شرایط مطلوب تری ایجاد شده است.

وی در خصوص رنگ بندی شهرستان های استان افزود: در استان لرستان در شهرستان های کوهدشت و بروجرد وضعیت آبی است و شهرستان پلدختر از وضعیت قرمز به نارنجی و سایر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارند و در مجموع وضعیت استان مناسب است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به فصل سرما و ضرورت واکسیناسیون اظهار داشت: لازم است در سطح استان از فرایند واکسیناسیون استقبال مناسبی صورت پذیرد و این موضوع جدی تر گرفته شده و با توجه به شرایط خوبی که حاصل شده آن دسته از افرادی که تاکنون واکسن نزده اند حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

ثمینی با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس گفت: خوشبختانه دانش آموزان تا حدود زیادی دوز اول را تزریق کرده و در حال تزریق دوز دوم هستند و لازم است فرهنگیان محترمی که تاکنون به دلایلی واکسیناسیون را انجام نداده اند اگر محدودیت پزشکی ندارند به این مهم عمل کنند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت جدی بر روند فعالیت مدارس برای جلوگیری از شیوع کرونا

ضرورت نظارت جدی بر روند فعالیت مدارس برای جلوگیری از شیوع کرونا