مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:252021-11-27سياسي

21 آذرماه مراسم روز جهانی خاک در سیستان وبلوچستان برگزار می شود


سومین نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روزجهانی خاک در استان سیستان و بلوچستان در محل سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سومین نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت روزجهانی خاک در استان سیستان و بلوچستان در محل سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر آب و خاک و جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل منابع طبیعی، محیط زیست، رییس مرکز آموزش شهید خیابانیان، نماینده مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و بصورت ویدئو کنفرانسی مدیران جهادکشاورزی شهرستانهای استان برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در این نشست گفت: شعار امسال روز جهانی خاک توقف شور شدن خاک، تقویت باردهی خاک است و مراسم ملی روز جهانی خاک روز چهاردهم آذرماه در وزارت جهادکشاورزی برگزار خواهد شد.

جعفر زربافتی با اشاره به تداوم خشکسالی ها و کاهش کمی و کیفی منابع آب، به اهمیت خاک و نقش موثر آن در تولید و حفظ حیات انسان ها پرداخت.

وی تصریح کرد: بنا به همین ضرورت اولین استانی هستیم که اداره خاک در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل و بصورت تخصصی فعالیت های این بخش را در گستره وسیع استان پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 آذرماه مراسم روز جهانی خاک در سیستان وبلوچستان برگزار می شود

21 آذرماه مراسم روز جهانی خاک در سیستان وبلوچستان برگزار می شود