مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-27ورزشي

ورزش اصفهان، استخوانِ لای زخم


اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سخت ترین شرایط و در روزهایی که ورزش ایران با ویروس کرونا و معضلات و مشکلات بسیار اساسی در رشته های مختلفِ سالنی دست به گریبان بود، استان اصفهان با بالاترین امتیاز، به عنوان استان نمونه در کشور شناخته شد و این افتخار در حالی نصیب ورزش اصفهان گردید، که استان اصفهان در سال 98 با درآمدی بالغ بر 130 میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی و در شرایط عادی رتبه سوم را در بین ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور کسب نموده بود.

در حالیکه در سال 99 با برنامه ریزی علمی و اصولی مدیرکل جدید و با وجود شیوع ویروس کرونا با درآمد 14 میلیارد اجاره اماکن ورزشی که بخاطر تعطیلی، مشمول بخشودگی شده بودند و با وجود تقلیل درآمد و تعطیلی اکثر سالن ها و مسابقات ورزشی در بین 31 استان کشور در حوزه ورزش قهرمانی رتبه اول و در حوزه ورزش همگانی بعد از تهران رتبه دوم و در مجموع مقام اول را در کشور کسب نمود.

از آنجایی که ورزش یکی از اولویت های اساسی محسوب می شود ولی متاُسفانه کمتر اتفاق افتاده تا عملکرد مدیران مخلص و خادمان خدوم ورزش، از سوی مقامات استانی ارزیابی شوند و منصفانه مورد نظر قرار بگیرند! چنین است که ورزش اصفهان در تار تنیده شده ای بنام ساده انگاری گرفتار می آید و از چرایی بسیاری از نارسایی و مشکلات نادیده انگاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش اصفهان، استخوانِ لای زخم

ورزش اصفهان، استخوانِ لای زخم