مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:102021-11-27اجتماعي

مانور زلزله به صورت حضوری و مجازی در کرمانشاه برگزار می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس روز دوشنبه، هشتم آذرماه به صورت حضوری و مجازی در استان برگزار می شود.

- مجید یزدان پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در توضیح برگزاری مانور زلزله در مدارس استان با عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور اظهار داشت: با توجه به زلزله 21 آبان ماه سال 96 سرپل ذهاب، اصلی ترین چیزی که برای خانواده ها به خصوص در مدارس مهم است اصل ایمنی و سلامت فرزندان است.

وی ادامه داد: در این راستا مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس همه ساله در هشتم آذرماه به عنوان بزرگ ترین فعالیت آموزش همگانی در حیطه ایمنی مدارس کشور در برابر زلزله، برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس حضوری و مجازی، امکان اجرای این برنامه به شکل یکپارچه میسر نیست، لذا مانور زلزله در بستر شبکه شاد و حضوری عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: به این صورت که در شهرستان با وضعیت آبی کرونایی به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و در شهرستان های زرد استان به صورت مجازی در فضای شاد با کمک خانواده ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله به صورت حضوری و مجازی در کرمانشاه برگزار می شود

مانور زلزله به صورت حضوری و مجازی در کرمانشاه برگزار می شود