مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-27اقتصادي

68 درصد جمعیت کرمانشاه دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند


استاندار کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان، گفت: 68 درصد جمعیت کرمانشاه دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تزریق کرده اند.

وی افزود: موجودی واکسن در استان کرمانشاه حدود 700 هزار دُز است و روزانه بین 15 الی 17 هزار دُز واکسن کرونا تزریق می شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح خانه به خانه واکسیناسیون کرونا در روستاها و حاشیه شهرها تصریح کرد: اماکن تجاری، اصناف و پرسنل واحدهای اقتصادی و کارخانجات 100 درصد واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بازوند بیان کرد: در حال حاضر 208 نفر در بیمارستان های استان کرمانشاه بر اثر ابتلاء به کرونا کرونا بستری هستند و روزانه 60 نفر بستری و حدود 90 نفر پس از بهبود ترخیص می شوند و تعداد هفت نفر مریض بدحال هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت آبی و 10 شهر در وضعیت زرد هستند؛ گفت: تدارک لازم و نقشه راه را برای پیک ششم کاملاً بازنگری کرده ایم تا در صورت گرفتار شدن در پیک ششم مشکلی برای استان کرمانشاه به وجود نیاید.

استاندار کرمانشاه افزود: بیمارستان سینا کرمانشاه از یک ظرفیت مناسب برخوردار است و در صورت اختصاص 50 میلیارد تومان می توان 100 تحت بستری به ظرفیت این بیمارستان اضافه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد جمعیت کرمانشاه دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

68 درصد جمعیت کرمانشاه دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند