مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-27سياسي

رییس جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر معرفی شد


مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان برگزار و آقای خوش اخلاق به عنوان مسئول بسیج دانشجویی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن تقدیر از تعامل بسیار نزدیک ریاست و مسؤولان دانشکده با بسیج دانشجویی به تبیین ظرفیت ها و اقدامات گسترده بسیج دانشجویی در عرصه های تخصصی و مسأله محور پرداختند.

پورآذر مسؤول اسبق بسیج دانشجویی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و روز تشکیل بسیج دانشجویی، از حمایت های ناحیه بسیج دانشجویی و مسؤولان دانشگاه و نهاد معظم رهبری تقدیر و تشکر کردند.

سپس گزارشی از عملکرد گذشته بسیج دانشجویی بیان کردند و توضیحاتی در مورد برنامه یکساله بسیج دانشجویی با محوریت ارتباط دانشجویان با صنعت ارائه دادند.

آقای خوش اخلاق مسؤول جدید بسیج دانشجویی نیز فرمودند که امثال بنده هم اکنون در طلایی ترین و حساس ترین زمان زندگی به سر می برند و نباید عمر خود را به بطالت بگذرانیم، چرا که شهدای مدافع حرمی داریم که هم سن ما هستند و باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نشویم.

در پایان مراسم نیز از زحمات آقای پورآذر تقدیر و آقای خوش اخلاق به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای شهید مهاجر اصفهان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر معرفی شد

رییس جدید بسیج دانشجویی دانشگاه مهاجر معرفی شد