مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:552021-11-27سياسي

سرلشکر باقری: دشمنان از هرگونه ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه خودداری کنند


رییس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر که با عملیات مروارید  در تسخیر سکو های نفتی الامیه و البکر نظامیان رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی و شهیدان گرانقدر این نبرد تاریخی پیوند خورده است را گرامی می دارم .

این واقعه بزرگ که نقطه عطفی در روند حرکت نیروی دریایی آجا برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و اقتدار این نیروی  مقتدر است را به آحاد فرماندهان ، مدیران و کارکنان خدوم ، شجاع و مصمم این سازمان افتخارآمیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک امنیت پایدار و فراگیر امروز آبهای سرزمینی کشور عزیزمان و اقتدار بازدارنده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با دو بال گستره خود در ارتش و سپاه که موجبات افتخار ایرانیان و اعتماد بین المللی از ظرفیت و توان امنیت ساز آنان را رقم زده است ؛ مرهون هدایت های حکیمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)، حمایت ها و ادعیه خیر ملت شریف و قهرمان و همت، اراده و تلاش های عالمانه، صادقانه و هوشمندانه رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: دشمنان از هرگونه ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه خودداری کنند

سرلشکر باقری: دشمنان از هرگونه ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه خودداری کنند