مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:302021-11-27سياسي

اتحاد و همدلی باعث موفقیت فارس می شود/علم بدون تقوا مناسب نیست


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز اتحاد، همراهی و همبستگی باعث موفقیت در استان فارس می شود و در این مسیر باید از تمایم ظرفیت ها از جمله روحانیت و دانشگاهیان استفاده شود.

- ، آیت الله لطف الله دژکام در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس، گفت: خداوند متعال در آیه 16 سوره تغابن می فرماید وَمَنْ یُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُولَائِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ، و کسانی که از خوی لئامت و بخل نفس خود محفوظ مانند آنها به حقیقت رستگاران عالمند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات نرسیدن به این اهداف، این است که بر پایه دانش برنامه ریزی نمی کنیم.

اینکه رهبر معظم انقلاب مکرر می فرمایند کار دانش بنیان باشد برای همین است، اگر دانش بنیان باشد مطمئناً یکی از شرایط مهم رسیدن به هدف تأمین شده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروزه نمایندگان، استاندار و بنده با مردم مواجه هستیم و برخی از درخواست ها مبنای علمی ندارد در حالی که باید باورمان باشد که خواسته ها با دانش بنیان ارائه شود.

وی یاداور شد: شما مسئله زاینده رود را ببینید، 400 سال پیش شیخ بهایی که مهندس بوده است با حساب و کتاب دقیق و عادلانه آب را قسمت کرده اما امروز جواب نمی دهد چون یکسری عوامل تأثیرگذار جدید پیدا شده و امروز باید روی حساب علمی مقایسه شود و تقسیم جدید ارائه دهیم تا سال ها استفاده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همدلی باعث موفقیت فارس می شود/علم بدون تقوا مناسب نیست

اتحاد و همدلی باعث موفقیت فارس می شود/علم بدون تقوا مناسب نیست