مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-27سياسي

معاون رییس جمهور: به مدد بسیج و نهادهای انقلابی و مردمی از مشکلات عبور می کنیم


معاون رییس جمهور با اشاره به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، گفت: انشالله به مدد بسیج و همه نهادهای انقلابی و مردمی از این مرحله سخت و دشوار بیرون خواهیم رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج، گفت: بسیج محدود به یک زمان خاص نیست و بسیجی در هر زمانی که نیاز به خدمت باشد در میدان حضور دارد، اگر بحث خدمت مستضعفان و محرومان باشد یار و یاور محرومان است، زمانی که موضوع کرونا مطرح می شود و بحث سلامت مردم در میان است، در کنار مدافعان سلامت قرار می گیرد و اگر داعش و تکفیری ها با حمایت غرب زدن قصد آسیب زدن به مردم و کشور را داشته باشند باز هم بسیجیان به هنگام در صحنه هستند.

بسیجی در همه عرصه ها حضور دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره بسیج بیان کرد: رهبر انقلاب بسیج رای نیرویی شگفت انگیزی می دانند و می فرمایند چنین چیزی در کشورهای دیگر سابقه ندارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: بعد از انقلاب عده ای به مردم می گفتند شما انقلاب کردید و وظیفه خود را انجام دادید دیگر بروید و به کارهای خود بپردازید و ما کشور را اداره می کنیم اما امام فرمودند مردم باید در صحنه باشند و به همین دلیل می بینیم دستور تشکیل بسیج را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: به مدد بسیج و نهادهای انقلابی و مردمی از مشکلات عبور می کنیم

معاون رییس جمهور: به مدد بسیج و نهادهای انقلابی و مردمی از مشکلات عبور می کنیم