مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-27سياسي

برنامه های فرهنگی شهرداری تهران برای هفته بسیج با اکران 2500 سازه تبلیغاتی


همزمان با هفته بسیج طرح های فرهنگی به صورت گسترده با شعار بسیج پاره تن مردم روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر اکران شد.

- همزمان با هفته بسیج طرح های فرهنگی به صورت گسترده با شعار " بسیج پاره تن مردم" روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر اکران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی، با اعلام این خبر گفت: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

بر همین اساس سازمان زیباسازی شهر تهران نیز بنا بر رسالت فرهنگی خود، سازه های تبلیغات محیطی را به تصاویر شهدا و مضامین متناسب با این رویداد، مزین کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان 2500 سازه اعم از عرشه پل، بیلبورد، پرتابل و استرابورد را به اکران طرح های فرهنگی مربوط به این هفته اختصاص داده است.

صیادی با اشاره به آثار اکران شده روی این سازه ها، گفت: طرح های اکران شده علاوه بر تصاویری از شهدای دفاع از حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، حاوی تصاویر و مضامینی با موضوعات ولایتمداری، عاشق ایران بودن و مدافعین سلامت است.

وی افزود: علاوه بر 22منطقه شهرداری تهران که طرح های ارسالی این سازمان را اکران کرده اند تعدادی از سازه های تبلیغات تجاری نیز به این امر اختصاص یافته است که در مجموع2500 نقطه در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی به اکران طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی شهرداری تهران برای هفته بسیج با اکران 2500 سازه تبلیغاتی

برنامه های فرهنگی شهرداری تهران برای هفته بسیج با اکران 2500 سازه تبلیغاتی