مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 13:102021-11-27سياسي

تشریح عملکرد کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی


مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی عملکرد 7 ماهه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی در سال 1400 را تشریح کرد.

- به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، اردشیر درویشی با بیان این که کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی تمام تلاش خود را برای حفظ این بخش از میراث فرهنگی صنعتی کشور به کار گرفته است، گفت: در راستای اجرای آیین نامه هیأت وزیران در خصوص شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی، از آغاز سال جاری تا پایان مهر ماه از 72 دستگاه خودرو با قدمت 30 سال به بالا به منظور بررسی و صدور شناسنامه، ثبت نام به عمل آمده است.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اضافه کرد: از میان خودروهای ثبت نام شده، پس از انجام بررسی های تخصصی توسط کارشناسان پلیس راهور ناجا، کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، 45 دستگاه خودرو بر اساس ضوابط دستورالعمل اجرایی و احراز اصالت، واجد شرایط شناخته شده و برای دریافت پلاک به پلیس راهور معرفی شده اند.

درویشی به نقش صدور شناسنامه و پلاک تاریخی در حفظ و نگهداری وسیله های نقلیه تاریخی و کلاسیک اشاره کرد و اظهار داشت: در بازه زمانی فروردین تا مهر ماه 1400 برای 45 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی

تشریح عملکرد کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی